Oh Yes! I Finally Made It

Yes, yes, yes! För några veckor sedan beställde jag ett par sandaler via Nelly.com. Ett par vita gladiatorsandaler med nitar på, precis sådana som jag länge har velat ha. Var lite tveksam eftersom jag var osäker på storleken, men bestämde mig tillslut för att köpa dem och i värsta fall skicka dem i retur. Fick hem dem och de visade sig vara supersköna. Perfekta i storlek, riktigt fina och hur sköna som helst på foten. Bestämde mig då direkt för att jag ville ha ett par till, svarta eller bruna spelade ingen roll. När jag spanade in på Nelly.com insåg jag dock att de var slut i min storlek. Har sedan bevakat deras sida dagligen för att se om de fick tillbaka några och äntligen idag fanns där i min storlek. Eller det är en halv storlek större än de jag köpte förra gången, men en halv storlek är visst bara en halv centimeter så det blir nog bra ändå. Dock fick jag lite beslutsångest då jag skulle köpa eftersom det fanns rätt storlek i både svarta och bruna. Efter mycket velande och dividerande bestämde jag mig för svarta eftersom det passar bra till allt. Bruna är säkert supersnyggt men det gäller att ha bra kläder som passar fint till.

En underbar tunika, som kommer passa perfekt nu till hösten, fick också följ med i ordern.. Även denna har jag tittat på länge och när jag tillslut skulle köpa den så var den slut i rätt storlek. Idag hade de dock fått in en i rätt storlek så jag slängde mig över även den. Nu längtar jag till måndag (eller möjligtvis tisdag) då min order borde komma!

Nu är jag Happy, Happy, Happy!


Fina tunikan från Rut m.fl


Såhär ser mina nya sandaler ut


Närbild på sandalen, här i färgen tan
Bilder lånade från Nelly.com

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0