Semesterplanering pågår

Hejsan!

Redan är även tisdagen över och veckan bara rullar på. Efter hand som arbetsdagarna passerar så närmar sig semestern mer och mer, är en härlig känsla. På jobbet är det dock lugnt denna veckan. Inte alls så många barn, men vi är också bara två personal så det är tur att vi inte har fler barn. Igår var jag och två barn en runda i Ängelholm på Hembygdsparken. Var supertrevligt, barnen lekte och sedan kollade vi på djuren. Idag tog vi det bara lugnt, var på förskolan och barnen fick leka och pyssla. Skönt med sådana fixardagar också ibland.

För tillfället håller jag och D på att diskutera semestern. Greklandssemestern är redan inbokad men förutom det så finns där en del andra saker som vi skulle vilja hinna med. På tisdag blir det nog Bakken med Marianne och Bengt. De har snackat ända sedan förra året om att de ville åka dit med oss och nu äntligen fick vi ihop en dag som passade alla. Egentligen vill jag hellre åka till Liseberg, men älsklingen sa att vi nog kunde ta en runda dit också. Dessutom har vi snackat om en runda till Zoo i Köpenhamn kanske, mysigt se alla djuren. Jaja, vi får se vad vi får in och orkar mer. Förutom utflykter så vill jag även hinna mysa en massa med Lucas och Sizou. De förtjänar en massa kvalitetstid med oss efter alla arbetsdagar då de är ensamma. Dessutom så kommer jag sakna dem massor när vi är iväg i Grekland så de gäller att passa på och kramas med dem massor innan dess..
Nu är det kvällsmat på gång!
Trevlig kväll

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0