Söndagsmorgon

Godmorgon!

Idag har jag varit vaken tidigt, tror jag vaknade och gick upp redan vid sex snåret. Är orolig i kroppen, många tankar soom fyller mitt huvud.. Jag slits lite mellan hopp och förtvivlan, ena stunden är jag säker på att allt kommer bli bra och nästa tvivlar jag och tror att saker aldrig kommer fixa sig.. Jaja, finns inget annat att göra än att vänta och se...

Nu efter några timmars vakenhet börjar hungern riva i magen. Magen mullrar och ömmar, antar att den försöker berätta för mig att den vill ha frukost. Ska försöka fixa lite frukost nu. Hoppas att alla har sovit gott inatt! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0