My Pink Dream

Äntligen fick jag en ny, lite bättre kamera. Vi har under en tid letat efter en ny eftersom den gamla började bli dålig. Häromdagen hittade jag en kamera som jag direkt föll för - perfekt pris, bra egenskaper och dessutom riktigt snygg. Det bästa är nog trots allt att den är ROSA =) En SONY Cyber-Shot, DSC-S980 blev det. Den är sååå fin, min nya lilla älskling. Har testat den idag på kolonin, vovvarna fick agera modeller. Resultatet blev detta, jag är själv väldigt nöjd med kvaliten jämfört med vår gamla kamera...


Lite fina blommor på mammas koloni


Lucas tyckte att det var varmt...


♥ Min söta älskling ♥


Taison tyckte också det var varmt.. Skönt att få vila i skuggan då..

Vackraste Taison, älskar dig ♥

Avslutar med en bild på min vackra pojke
Lucas hittade en fotboll att leka med. Lite sliten är den efter all Lucas lek och dessutom har han bitit hål i den så det är ingen luft i den =P


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0