The Last Day

Idag var min sista arbetsdag innan semestern, riktigt härligt ska det bli med tre veckors ledighet tillsammans med älsklingen. Så nu är man alltså en riktig semesterfirare, sitter just nu och njuter av en god cider för att fira in semestern. Kunde dock varit lite roligare väder, gillar inte alls spöregnet och åskan som håller till här runt mitt hem just nu.. Bort med er regnmoln, jag vill ha sol och fint väder. Särskilt önskar jag att vädret blir bättre till kvällen då vi ska en runda på stan och se Joddla med Siv...

Inte var det bara sista arbetsdagen innan semestern idag, utan dessutom sista arbetsdagen på den förskolan. Om tre veckor då jag börjar jobba igen så ska jag börja på en ny förskola. Antalet barn minskar på min gamla arbetsplats, vilket leder till indragningar och förflyttningar. Tråkigt med sådant är livet. Var alltså lite vemodigt att lämna jobbet idag, man känner sig lite som en arbetslös just nu. Jaja, nu tänker jag inte tänka mer på det förrän möjligtvid den 16 augusti vilket är dagen innan jag börjar på mitt nya jobb. Nu är det semester med massa skoj som ska hända. Det njuter vi av och firar!



 

Hoppas alla får en härlig kväll!
Skål!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0