The Proposal

Var förresten på bio häromdagen med mamma och Tessan. Vi såg The Proposal, med Sandra Bullock och Ryan Reynolds. Har längtat till den skulle komma på bio.. Tyvärr har den fått riktigt dåliga recensioner och blivit nästan totalsågad överallt, men jag tyckte att den var superbra. Var längesedan jag skrattade så mycket som jag gjorde åt filmen. Låg dubbelvikt ett tag och skrattade, och en gång sa mamma till och med till mig att sluta skratta så högt =) Den var iaf riktigt skoj, och väldigt romantisk, en riktigt "må bra"-film enligt mig =)


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0