This Would Fit Perfect In My Closet

Underbara klänningar, perfekta för en vacker sommarkväll. Mjuka, sommriga, vackra - underbara klänningar! Söta, sköna tröjor och linnen som passar perfekt för en varm sommardag på väg till stranden.. Hittade massor av fina kläder på Forever21:s hemsida, gissa om jag önskar att dessa vackra plagg hängde i min garderob...


Lite tuffa toppar och linnen plagg som gärna hade fått vara mina
Bilder lånade från Forever21:s hemsida


Underbara sommarklänningar, perfekta för en ljuvlig sommarkväll
Bilder lånade från Forever21:s hemsida

Min absoluta favorit är denna klänningen:

Så somrig och fin


Sometimes wishes comes true...

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0