Vilken hetta

Usch och fy, något annat än en eubrik angående det varma vädret kan man ju inte ha. Jag är såååå varm, sitter inne i vår varma lägenhet nu och kokar. Fläkten är dock på, men det har inte hunnit bli så svalt ännu... Eller så sitter jag för långt från den =P

Idag blev det en kort dag på jobb bara. Mina underbara kollegor skickade hem mig tidigt vilket gav mig en underbar eftermiddag helt ledig. Jag tillbringade dagen med att handla minneskort till kameran på Väla, mat på Maxi och sedan for jag hem och hämtade Lucas för en stund på mammas koloni. Var skönt sitta och läsa lite i solen, solen är skön när man inte behöver göra något utan bara får lov att sitta och pösa. Passade också på att fota de söta vovvarna lite, skoj ha mycket bilder på dem =)

Nu är jag och vovvarna hemma dock... Japps idag är det vovvarna eftersom vi har Taison på besök. Mysigt få ha söte Taison här, blir inte så ofta nu när vi båda jobbar heltid. Vi slappar allihopa, helt utslagna av värmen ligger jag och D i soffan och vovvarna på golvet. Snart blir det balkongen och lite kvällsmat. Vi ska grilla lite, så underbart gott med grillat =) Hoppas alla har det skönt i värmen... Trevlig kväll!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0