Wonderfull Friday

Underbart att vakna upp en fredagsmorgon och veta att man har en dag till att jobba innan det är helg och ledigt några dagar =) Ska passa på att njuta ordentligt av denna helgen, för den behövs verkligen då jag varit enormt trött hela veckan. Har sovmorgon idag men vaknade ändå tidigt. Börjar jobb 9, skönt... Men det innebär även att jag har veckan tredje stägning, inte lika skoj. Hoppas dock barnen blir hämtade lite tidigare så man får komma hem lite, lite tidigare =)

Nu ska jag hugga in i frukosten. Goda ägg som älsklingen kokade till mig innan han gick till jobbet samt ett glas blåbärs-proviva - gott =) Trevlig dag! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0