Blågula hjältar - våra nya idoler är redo för rampljuset

Halloj alla underbara läsare!

Igår blev det inte mycket skrivet men det beror helt och hållet på tidsbrist. Jobbade hela dagen till tre, var en skön dag i solen med mycket glada miner från alla underbara ungar =) Direkt efter jobbet belv det en snabbvisit på Väla där det inhandlades linnen att ha under klänningen samt ett par sandaler som är perfekta nu i sommar. Tyvärr tar det alltid längre tid än vad man tror när man ska på Väla så slutligen fick jag jäkta till mamma där jag skulle hämta Luc. Snabbt hem sedan för en kalldusch och på med nya kläder, lite smink och accesoarer.

Vi begav oss sedan raskt iväg till bussen mot stan och mötte där upp pappa och Tommy. Efter ett tag kom även mamma och Tessan, och vi avnjöt sedan en spännande match på Sundstorget. Underbart när de sätter upp storbildsskärmar så att man kan samlas tillsammans och se matcherna, blir mycket bättre stämning än att sitta hemma. Tyvärr blev det ju förlust efter en fantastisk insats av Sverige. Oavsett slutresultatet så är alla spelarna mina idoler och hjältar. De har visat i detta EM att de är underbart duktiga, och många av dem har visat att de är mogna för och förtjänar en plats i A-landslaget. Hoppas nu bara att tränarna där inser det så att vi snart får se dem där. En spelare som Berg exempelvis känns enormt given att spela i ett A-landslag. Efter en spännande avslutning begav vi oss upp mot Olympia liksom många fler. Där såg vi sedan Tyskarna slå ut Italien (skönt vi blev av dem dem smutsiga Italienarna) genom att vinna med 1-0. I finalen hejjar jag trots allt på England. Gillar England och engelskmännen, de är ett härligt folk, och England var enormt duktiga i matchen (även om Sverige var bäst ;)) så jag håller på dem i finalen. Att äldklinegn dessutom innan EM startade spelade på dem som vinnare gör ju att jag håller på dem lite extra =)

Idag har vi varit en runda till Danmark. Där strosade vi lugnt omkring, tittade i lite affärer och njöt av det underbara vädret. Härligt med lördagar så man kan göra vad man vill, underbart med lite kvalitetstid tillsammans. Vi passade även på att köpa hem lite vin och öl, så nu är förråden påfyllada här hemma =) Vi begav oss sedan till MAXI där vi köte mat till kvällen och efter det vidare hemåt. Väl hemma avnjöt vi en god fika på balkongen i det underbara vädret. Nu har jag dock sökt mig in till soffan. Sov dåligt inatt så ska nog försöka sova en stund, ta en lite eftermiddagsvila, innan det blir dax att förbereda maten. Hittar inte sladden till kameran annars skulle jag bjudit på lite bilder. Har massor av bilder från de senaste veckorna som ska in på bloggen, fast utan datasladd blir det tyvärr inte mycket bilder. Hoppas jag hittar den snart så jag kan få visa mina bilder...


Til´ later - have a great afternoon!
Ta hand om er!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0