Go Sweden, Go!

Har precis avnjutit en underbar fotbollsmatch i forma av UEFA U21 EM, Sverige-Vitryssland. Underbart med vinst i första gruppmatchen. Fotboll är underbart, och jag ryser i hela kroppen då jag ser matchen på TV:n. Verkar vara riktigt härlig stämning på arenan och läktarna. På fredag har vi biljetter till nästa gruppmatch, Sverige-Italien. Självklart hoppas vi på ytterliggare en vinst där, hade inte suttit helt fel. Vinst i den matchen och drömmen om en semifinal för Sveriges del verkar ju inte helt ouppnåelig.

Matchen var riktigt bra, underbart att se hur bra Sverige spelade. Även helt fantastiskat att få se vilka unga talanger vi har, redo att ta sig in i landlaget och kämpa för Sverige! Särskilt Marcus Bergs tre mål var en skänk från ovan, en målskytt likt det är något som behövs i Sverige!


HEJA SVERIGE!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0