Godmorgon 6 juni

Hoppas alla har fått en god natts sömn!

Redan är det den 6:e juni, tänk vad tiden går och vart har du tagit vägen vår? Hela våren har bara rusat förbi och när man tänker tillbaka så känns det inte som att det egentligen har hänt så mycket. Underbart är det iaf med juni och förhoppninsvis sommar snart!

Jag har varit vaken länge redan. Jag njuter av lugnet som infinner sig när man vaknar tidigt - det är tyst och lugnt och man kan sitta i soffan under täcket och bara mysa. För tillfället kollar jag med ett halvt öga på Nyhetsmorgon där de firar nationaldagen. Brukar egentligen inte bry mig så mycket om nationaldagen men i år känns det faktiskt lite mysigt med nationaldagen. En dag att fira vårt fina land, en dag att vara stolt över sin svenska nationalitet. Att dagen dessutom avslutas med VM-kvalmatch mot Danmark gör att dagen känns extra spännande. HUr kan man bättre fira Sveriges nationaldag än med en vinst mot Danmark?


 

Hur firar alla ni underbara läsare nationaldagen?
Trevlig 6: juni!
Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0