Godmorgon söndag!

Härligt, härligt med söndag idag. Söndagar måste tillhöra en av veckan bästa dagar. Även om man vet att det innebär att helgen är slut snart så är söndagen en vilodag då det är helt ok att bara ta det lugnt och vila upp sig inför den kommande arbetsveckan.

Här hemma har vi startat söndagen med en lugn och god frukost i soffan i vardagsrummet. Efter det har vi bara surfat runt lite på datorerna, mest angående semester. Nu har D gått in till den stationära datorn för att spela Football Manager och jag ska kolla på en film tror jag. Känner mig trött idag, antar att det beror på värmen som tar musten ur en. Perfekt med en härlig film i soffan när man känner sig lite seg... Sizou håller mig sällskap här i soffan, hon ligger här bredvid mig och snurrar sig och är så söt och go. Min söta kis, världens goaste tös =)


Sötaste, goaste Sizou

Spår från tidigare besökare..
Rosa

Vilken söt liten kissekatt. Hur gammal är den? Den ser bara ut att vara runt 6månader.

Kram på dig i det underbara vädret.

2009-06-28 @ 20:34:12
Bloggadress: http://th-rosas-blog2.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0