Jobb, jobb och åter jobb

Hejsan!

Känns som att man inte hinner med så mycket annat än jobb nuförtiden. Hela veckan har varit fullmatad med jobb, från morgon till kväll. I måndags hade vi planeringsdag. Eftersom jag brukar ha en kort dag på måndagar, med färre timmar och slutar då redan ett så innebar detta att jag missade min sköna tidiga dag denna veckan. Dessutom fick jag jobba fler timmar den dagen än jag brukar, vilket innebär att jag jobbar fler än mina ordinarie timmar denna veckan =( Så måndagen var det jobb till 16, i tisdags jobbade jag till 17 och igår till 18. Efter jobbet blir det oftast inte så mycket man orkar med. Efter att man har fixat det man ska här hemma så däckar man oftast i soffan ganska snabbt, därav min frånvaro i bloggen.

Idag slutade jag dock 15, skönt! Har sedan varit hos pappa och hämtat Lucas. Vi var även iväg och tittade i en bilaffär för pappa hade sett på deras internetsida att där var en intressant bil. Nu har jag iaf kommit hem och landat i soffan hos Daniel. Ska snart ta mig i kragen och fixa middag till oss. Om jag hittar orken ikväll så ska jag skriva ett inlägg om en glädjande nyhet, men vi får se hur mycket krafter som finns när dagen närmar sig sitt slut!


Trevlig kväll!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0