Monday evening

Halloj!

Måndag idag och en ny arbetsvecka har startat. Tiden går fort, fast för tillfället får den gärna gå ännu fortare så att det snart är semester =) Har varit en härlig dag iaf.. Jobbade först, hade öppning så slutade redan ett vilket var riktigt skönt. Åkte sedan hem till Lucas och Sizou så att de slapp vara ensamma längre. Eftermiddagen har sedan tillbringast med att städa samt mysa med djuren. Har passat på att pussa massor på dem =) Nu börjar det bli dax för kvällsmat så jag ska bege mig ut till köket och hjälpa älsklingen med maten! Blev inget långt inlägg idag men så är det ibland!


Trevlig kväll önskas er alla!
Kram


Sötaste Lucas
Min goa vovve är som lyckligast när han får busa med bollen

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0