Pussel och pyssel

Mycket frånvaro och lite inlägg, så blir det när man lever ett heltiskt liv där man gärna vill hinna mycket mer per dygn än vad som rymms på dygnets få 24 timmar. Ska dock börja bli lite bättre på detta med att även ta mig tid till bloggen, är ju så skoj att sen kunna kolla igenom i efterhand och se vad man har haft för sig. Mycket av min tid i helgen har gått åt till pussel och pyssel. Har under en tid haft enorm lust att pussla och köpte därför lite pussel i fredags. Började med ett 1000-bitars så det jobbar jag fortfarande på. Blev även pysselsugen och köpte däröfr hem lite material till att göra egna armband. Riktigt roligt att få sitta och pilla med, skönt att få utlopp för sina kreativa sidor lite =)

I övrigt gick en stor del av helgen åt till att se slutet på Prison Break. Fy vad jag grät och var ledsen, blir fortfarande ledsen när jag tänker på det men det går nog över. Prison Break är jag och älsklingen, det är vår seria som vi har sett tillsammans från start så känns sorgligt den är slut nu. Minns en helg i början på vårt förhållande, ingen av oss hade följt det på TV:n men pappa snackade om det och sa att det var bra. Vi fick därför skivor från honom med avsnitten på och satt inne en hel helg och bara tittade på det för vi tyckte det var så bra. Tror vi såg nästan en hel serie på den helgen, lovely memories!

Nu är det iaf en ny vecka. Igår var vi en runda hos svärmor på middag, var trevligt. Efter det åkte vi hem och åt jordgubbaroch mös i soffan, härligt. Idag var det jobb till fem och efter det har jag spelat lite på datorn samtidigt som jag tittat med ett halvt öga på fotbollen. Nu ska jag mysa med älsklingen, tror det blir ett avsnitt CSI!


Trevlig kväll!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0