Remember Me As A Time Of Day

Jag hade ju fel häromdagen... Trodde att jag hade alla de sista avsnitten på säsong sex av One Tree Hill men när avsnitt 23 var slut så visade det sig att det inte var så. Tydligen fanns där 24 avsnitt, så jag fixade snabbt så att pappa fixade även det sista till mig. Avsnittet slutade så spännande, tårarna föll ner för kinderna på mig och jag ville bara veta vad som skulle hända...

Så nu sitter jag här igen... Avsnitt 24 finns hemma hos mig och jag ska precis börja titta på det. Fast vill inte titta, tror något hemskt kommer hända och att det inte alls kommer sluta som jag vill. Titeln på avsnittet, Remember Me As A Time Of Day, bara det får mig att få tårar i ögonen så detta verkar bli en riktigt snyfthistoria. Jaja, jag vill ju egentligen titta, jag vill ju verkligen se vad som kommer hända så det är väl lika bra att ta tjuren vid hornen...
I Will Be Back!


Jag hejjar på Lucas & Peyton, hoppas de får ett lyckligt slut...

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0