Talking about sensitive

Ligger och kollar på One Tree Hill som pappa har fixat till mig på datorn. Är på avsnitt 22 nu, näst sista för säsong sex och jag är både förväntansfull och spänd inför att se vad som kommer att hända. Är lite skräckslagen, så rädd att det ska sluta fel, sluta på ett sorgligt sätt som jag inte kommer gilla...

Jaja, iaf... Tio minuter in i avsnittet storbölar jag för fullt. Snacka om känslig. Nu ska jag fortsätta att titta.


Älskar OTH, världens bästa serie, och Peyton och Lucas är bara så menade för varandra. A Match Made In Heaven...

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0