This is thursday

Torsdag idag vilket innebär att det imorgon är fredag och helg =) Underbart med helg, så skönt att få lite ledig extratid med älsklingen. Funderar på om vi ska ta en liten runda till Danmark på lördag, kan alltid vara trevligt ta en tur dit om det är fint väder. Äta lite glass i solskenet låter som en perfekt lördag.
 
Imorgon fredag har vi massor av planer. Efter jobb ska vi hem en runda för att göra vid oss. Sedan blir det stan och Sundstorget för lite fotboll. Jag höll tummarna in i det sista i tisdags kväll för att Italien inte skulle vinna sin match för isf hade Sverige spelat på Olympia. Nu när det inte blev så, så får man nöja sig med det näst bästa vilket är att se matchen på storbild på stan. Efter matchen kommer vi direkt bege oss till Olympia för att se den andra semifinalen mellan Italien-Tyskland. Jag håller på Tyskland helt klart, vill inte att de fula, smutsiga Italienarna ska vinna. Efter det får vi se vad som händer, kanske det blir en liten runda på stan och någon öl på en uteservering. Är det likadant väder som det har varit hela veckan så blir det nog en skön kväll iaf, vilket passar perfekt för en runda på stan.

Idag händer det dock inte så mycket för min del; ska nog kolla lite TV och vila en stund. Har sovit enormt dåligt inatt, kännt mig ledsen och lite tom inombords så det är väl det som bidrar till den dåliga sömnen. Vädret har nog även det sin del, denna värmen påverkar absolut ens nattsömn. Älsklingen slutar jobba fyra, så när han kommer hem har jag planerat att vi ska fika lite. Jag köpte med mig lite nybakta bullar och vattenmelon hem, blir perfekt som eftermiddagsfika en sommardag som denna. Efter det ska jag passa på att kramas massor med älsklingen, något som jag inte riktigt har hunnit med tidigare i veckan. Att få vara nära älsklingen känns enormt viktigt för tillfället, han är min klippa och får mig att känna mig trygg även när hela världen runt mig stormar.

Hoppas ni får en härlig eftermiddag i värmen!
Kram



Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0