Arbetsmåndag

Halloj =)

Nu har jag landat i hemmets lugna vrå efter en tuff arbetsdag. Är full fart på jobbet så man har alltid massor att göra. Det jobbigaste är dock allt fixande och trixande, det tar på krafterna enormt... Var iaf jobb mellan 8-17, lite tråkig tid eftersom det i stort sett blir hela dagen men annars var det ok =)

Efter jobbet var jag inom på Väla och köpte en superfin tavla. Tror vi ska flytta runt tavlorna här hemma, de som finns över soffan får flytta också får den nya hänga där istället. Har aldrig känts som det blev rätt med dessa över soffan, men så kan det vara. Sedan var jag även på Maxi och köpte massa gott. Knäcke och ost til kvällsmat, samt en massa god frukt som man kan ha till. Köpte även frukostbröd till veckan, samt frukost-yoghurt till älskling. Dessutom köpte jag hem en liten godbit som jag tänkte vi kunde ha som efterrätt till kvällsmaten, får väl unna oss lite om vi bara äter knäcke. Nu ska jag fortsätta på mitt inlägg om USA, blev aldrig färdig igår med det jag skrev på så nu ska jag fortsätta tänkte jag!


Trevlig kväll!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0