Bad Update

Har inte varit mycket skrivande hittills denna veckan, vet inte riktigt varför. Dock har det inte hänt så mycket heller, mest jobb... Arbetsdagen idag var helt ok, mycket att göra men det överlever man =) Två var på kurs så det var lite annorlunda mot vanliga dagar, men det gick bra det också. Även imorron är vi av med en ur personalen, men då är vi iaf tre ordinarie på avdelningen så det ska nog gå bra =)

Nu i eftermiddag har jag mest vilat. Har en konstig känsla i kroppen, vet inte riktigt vad det är men hoppas den snart går över. Har iaf lyckats fixa lite med examensarbetet, fixat till några småsaker som skulle kompletteras. Dock har jag kvar den stora kompletteringen, att omstrukturera resultatet, och vet inte alls hur jag ska fixa så att det blir bra. Jaja det löser sig nog.

Nu har jag krupit ner i sängen med soffan. Ska försöka somna i tid ikväll, känner att jag behöver det inför morgondagens arbetsdag. Imorgon har jag stängning så det blir arbete mellan 8.30-18.00. Nu blir det en runda Goldfish Bowl, sedan lite Gilmore och förhoppningsvis en god natts sömn! Sov gott!


Sizou säger också godnatt!


Spår från tidigare besökare..
M

När måste du vara klar med arbetet? Du kommer att fixa denna sista delen oxå. Du e bäst i världen. Beundrar dej starkt. Puzz

2009-03-10 @ 10:23:02

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0