Dax att göra lite nytta

Halloj!

Var en bra dag på jobbet idag, men det är det nästan alltid när man slutar tidigt =) Vi hade innedag med experiment, alltid roligt att se hur barnen tänker och tror om olika saker. Idag arbetade vi lite med matte, räkna från 5-10, räkna baklänges, vilka är flest och färst samt lite sorteringsövningar. Barnen är superduktiga, lite svårt hade de med att inte börja räkna på fem (som man ju alltid gör) utan att istället räkna från exempelvis fem och uppåt. Riktigt mysigt och skoj iaf =)

Efter jobbet tog jag en snabb shoppingrunda. Blev så sugen på lite vårblommor och färg så jag stannade till på Flowerteam på väg från jobbet. Kom ut därifrån med massor av fina blommor - påskliljor och campanula (my favourite) till krukor samt lite små växter som jag ska planetera i grupper här hemma. Tror det kommer bli superfint. Var även inom på IKEA. Köpte massor av ljus, både vanliga värmeljus samt massor av doftljus. Köpte även små glasljusstakar samt färgade ljus att ha i dem. Så nu ska det bli lite vår och färg och fint här hemma =)

Fast först denna eftermiddag ska jag faktiskt fixa till mitt examensarbete. Måste få klart det nu så det är väl bara att ta tag i det. Eftermiddagen har bara börjat så jag har gott om tid! Trevlig eftermiddag!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0