En händelserik dag

Just nu myser jag i soffan under täcket. Underbart mysigt är det, särskilt eftersom det är nya soffan =) Vi var och hämtade den idag och det blev sååå fint =) Orkar dock inte skriva mer nu, är sååå trött efter en full dag. Ingen ro och ingen vila, så nu ska jag mysa här ett tag framför TV:n innan det är dax för sängen.

Förresten blir man sådär pirrigt göad i hela kroppen när man kommer in här på bloggen och har fått nya kommentarer =) Då blir jag sååå lycklig så jag vill spricka! Sov sött inatt alla som läser! Kram

Spår från tidigare besökare..
M

Vad ska ni göra med gamla soffan? Sälja? Hur mycket isf?

2009-03-11 @ 11:09:27

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0