En helg i kalasets tecken

Nu är vi nyss hemkommna från Åstorp där vi firade min kära mormor som fyllde 70 i torsdags. Var en trevlig tillställning med tre rätters middag på en restaurang. Gott om folk var vi också, kul att träffa alla släktingar som man inte ser så ofta. Efter middagen var vi hemma hos mormor på lite tårta och kaffe, så då fick man lite mer chans att snacka med folk. Bland annat var det några av mina kusiner som var med, vilka jag inte sett på många år. Alltid skoj att träffas och snacka lite, höra vad som händer i deras liv och så. Roligast är dock att träffa goaste Frida, min lilla favorittjej. Hon har blivit så stor på sistonde och det är så skoj att träffa henne och mysa. Vi hann med en hel del bus jag och lilltjejen, pratade även om att hon kunde komma och hälsa på här hos oss någon helg så vi får se om vi kan få ihop det =) Efter mycket mat, dricka och snack så bestämde vi oss för att åka hemåt, skönt komma hem i tid. På vägen hem stannade vi även till på Maxi och handlade hem lite godis till kvällen. Måste ju ladda med gott inför kvällens final =) Självklart ska vi titta på melodifestivalen, blir bara jag och älsklingen här hemma men det är rätt mysigt det också =)

Även igår var det kalas för oss. Då var vi hemma hos svärfar och firade hans födelsedag. Var även det trevligt, alltid skoj träffa familjen och snacka lite. Mysigast är att träffa lilla söta Noah, han växer så det knakar den lilla grabben. Jättetrevlig kväll med god mat även igår =)

Nu ska jag iaf kolla runt lite på mina favoritbloggar på nätet, se om det har hänt något spännande idag =) Trevlig kväll!


Jag och söta lilla Noah

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0