Friday Night :)

Godafton alla underbara läsare!

Redan fredag kväll, dagen har flygit iväg. Fast det är kanske så när man jobbar mellan 9-18. Slutade dock lite tidigare så var hemma för knappt 30 minuter sedan. Hoppade in för en kollega som är iväg i Japan hos sin dotter, så jag tog hennes stägning idag. Har precis fixat till mig lite - sminkat mig, fixat håret och bytat kläder. Ska alldeles strax gå ut för mamma ska hämta oss, sedan ska vi till henne och äta middag. Ska bli sååååå gott, MUMS =) Vi ska även passa på att fira både M som fyllt år i veckan samt söta Luc som fyller år idag. Passar perfekt att jag idag fick mitt halsband med en bild på Lucas som jag beställt på nätet, det ska absolut bäras ikväll! Lovar att visa bild sedan!

Nä nu ska jag slita mig! Älsklingen valde rubriken på dagens inlägg, skönt för då slapp jag försöka vara lite kreativ! Nu är det dax för avfärd, är superhungrig för det var längesedan lunch nu. Ha en toppenkväll! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0