Gone By The Wind

Ojdå, dagen har bara försvunnit hur snabbt som helst. Blir väl så när man tillbringar dagen i sängen, tittandes på DVD och sova. Mår fortfarande dåligt, trodde ett tag att jag var på bättringsvägen eftersom jag kände mig piggare men nu är jag riktigt seg och öm i kroppen igen... Antagligen var det värktabletterna som lurade mig. Dessutom har min hals blivit mycket sämre, nu har jag svårt att svälja över huvudtaget, till skillnad mot innan när det enda problemet var att det sved lite när jag svalde. Jaja, jag lär överleva detta också...

Trots dagen krämpor så har det varit en mysig och underbar dag. Älsklingen har uppvaktat mig och pysslat om mig massor. Först dammsugade han hela lägenheten, vilket han tydligen hade planerat att göra när jag var på jobbet idag. Efter det for han till Maxi för att handla hem mat. Med sig hem hade han en underbart söt leopard, nyaste nummret av "veckans NU" samt massor av lösgodis. Så den lilla leoparden har legat med mig i sängen hela dagen och hållit mig sällskap. Tyvärr har jag dock inte kunnat äta godiset, eftersom min hals blivit värre som sagt... Och jag som var såååå sugen på godis. Har jag sagt att jag har världens underbaraste man? Det har jag iaf, finns inget som slår honom =)


Nu är det dax för sängen!
I hope I´m better tomorrow!
Sov gott!
XOXO

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0