Goodmorning everybody!

Klockan bara rinner iväg här och inget vettigt blir gjort. Jag vaknade ändå tidigt idag, tror klockan var lite innan nio. Har dock fördrivit morgonen med att surfa runt på nätet, finns mycket spännande att titta på. Älsklingen var riktigt trött och gick nyss upp, min lilla latmask. Dock har han varit halvt vaken sen jag vaknade, eftersom jag har suttit bredvid honom i sängen med datorn och varje gång jag hittat något intressant så har jag ju självklart behövt berätta det för honom =)

Dock har morgonen också inneburit lite tråkigheter. Dock inget jag tänker gå in på här, men synd är det allt. Skönt att man själv har det bra och är lycklig, inget skoj när sådana saker inträffar. Jag är så glad att jag har världens underbaraste man, världens sötaste Sizou och världens goaste Lucas. Till på det så har jag ju även en underbar familj med världens bästa mamma, pappa och syster, samt den bästa Taison som finns i hela världen! I´m Blessed!

Nu blir det frukost. Franskbröd mackor med ost och kycklingröra kommer sitta fint =) Ska även passa på att kramna massor på min älskade man! Tack för varje dag jag får vakna bredvid dig min vackra! Ha en toppensöndag! Kram

Spår från tidigare besökare..
M

Vad är det för hemskt som hänt? Jag vill gärna veta...eller har du berättat, men jag glömt? Jag är ju gammal och glömsk. Måste vara min höga ålder...:)

Puzz

2009-03-10 @ 09:17:08

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0