Goodmorning friday!

Denna veckan har uppdateringen varit riktigt dålig i bloggen. Veckan har varit helt full av saker, så bloggen har fått stå åt sidan för dem. I måndags hade jag lång arbetsdag på jobbet, slutade vid 17 och då var jag inom Maci och handlade. När jag kom hem fick vi ett samtal om att soffan hade kommit, så då startade förberedelserna inför att få hem den nya soffan. I tisdags jobbade jag till 13, sedan fixade vi med möblerna hela eftermiddagen. Först hyrde vi ett släp för att kunna få hem både soffa och matmöblemang. Vi började med Ekeby där vi hämtade soffan och efter det for vi till Åstorp där matmöblerna hämtades. Efter det for vi hem och bar upp allt, lämnade släpet och fixade i ordning. Resten av kvällen gick åt till att fkruva ihop möbler och sätta i ordning här hemma. Bev superfint tycker jag, utlovar bilder sedan.

I onsdags var det stängning på jobbet, slutade 18 och då for vi på middag hos svärmor. Supergod middag och trevligt att träffas lite. Vi var hemma vid 21 ungefär, efter att ha plockat upp Lucas på vägen hem. Hemma somnade jag snabbt på nya soffan, helt utmattad efter en tuff dag. Igår var det torsdagoch jag hade kort arbetsdag. Slutade vid 15, stannade till på Väla och köpte dukar till vardagsrumsbordet. Hämtade även mitt HM-paket på vägen hem. Sakerna var verkligen jättefina, lovar att även visa bider på dem sedan.

Nu blir det frukost och sedan jobb. Jobb till 15, sedan hem och fixa till sig för födelsedagsmiddag hos svärfar. Blir alltså en lika full fredag som de resterande dagarna i veckan har varit. Nu är det iaf fredag, och helg, en hel arbetsvecka till har gått och tiden fortsätter flyga iväg! Ha en underbar fredag! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0