How Could I Forget?

Haha, precis när jag hade skrivit förra inlägget och la in bilden så slog en sak mig... Idag är det ju den 21 mars, vilket betyder att jag och älsklingen idag har varit gifta i 7 månader =) Känns dock som att det alltid har varit vi, fast det är kanske så det känns när allt är rätt!

De bästa 7 månaderna i mitt liv har det varit iaf.. och just nu känns det som att det bara fortsätter att bli bättre och bättre. Just nu blickar vi framåt, till en massa underbara saker som komma ska! Jag längtar och drömmer som en tok, hoppas vår dröm får gå i uppfyllelse inom en snar framtid.. Allt tillbakatittande på det som varit, allt underbart vi har gått igenom, den underbara USA-resan och det underbara bröllopet, har fått mig att drömma och längta en massa och nu drömmer jag inte om något annat än att vi ska kunna förverkliga det som vi längtar efter...


We Keep On Walking, Together Forever With You By My Side...


With you by my side nothing can go wrong

Några foton från vår dag
Foton tagna av Michael Skoglund och fixade av mig

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0