I´m Blaming The Fever

Idag är jag ju mer förvirrad och snurrig än vanligt. Har hela dagen, samt gårdagen, varit säker på att det var lördag igår och alltså söndag idag! Trots många försök från Daniels håll att försäkra mig om att så inte var fallet, så har jag levt i denna fantasin. Så när jag vaknar imorse och inser att jag har missat Melodifestivalen och inte vet vilka som gick vidare, så var jag ju tvungen att ringa mamma för att fråga. Även hon upplyste mig om att det endast var lördag idag, inte söndag, och då insåg jag att älsklingen inte hade försökt lura mig hela tiden =P Jag trodde det var ett skämt men det var sanningen...

Dagen har tillbringats med massor av vila. Influensan känns för tillfället lite bättre, vet inte om det beror på att jag är på bättringsvägen eller om det åter är tabletterna som får mig att hallucinera. Iaf så har jag hunnit se en massa avsnitt Gilmore Girls, och älsklingen har spelat en massa på datorn samt läst en massa om fotboll. Nu kollar D på fotboll på TV:n i vardagsrummet, och därför har han bäddat ner mig med datorn och en massa avsnitt Gilmore i sängen. Dock fastnade jag på Bubbleroom:s hemsida, snacka om mycket snygga kläder. Får se vad budgeten tillåter, samt se om älsklingen godkänner ett litet köp. Ska leta fram några godbitar till honom så får vi se om han ger med sig och godkänner ett köp av lite söta vårkläder =) Nu blir det dock vila.


Hoppas lördagen förflytter fint!
XOXO

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0