I really don´t understand

Känner mig lite deppig idag, lite ledsen och besviken rent allmänt. Känns jobbigt när man inte förstår, när man kämpar men aldrig kommer någonstans.. Tankarna bara maler runt, gillar inte när de gör det. Inget jag riktigt vill gå in på här, men tusen tankar snurrar runt och den största tanken är att jag inte förstår. Det känns inte rätt, varför ska det vara så svårt...

Nu ska jag gå och pussa på min underbara man, då blir jag altid gladare. Måste iaf sluta sitta här och fundera, inget blir bättre av det, det är en sak jag vet och förstår mig på =) Ha en bra kväll! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0