I wanna go home...

Sitter på jobbet och flummar för tillfället. Är supertrött i hela kroppen och vill helst bara få gå hem. Vet dock inte hur bra det skulle vara med tanke på att jag inte slutar förrän 18.. Sista barnet gick vid 17.15, så nu har jag suttit här ensam ett tag. Känns både tomt och ensamt, inte skoj alls. Funderar på att stanna på hemvägen och köpa ett våffeljärn, är ju trots allt våffeldagen idag så det skulle vara gott med lite våfflor. Får se vad jag orkar med på hemvägen.


I övrigt har dagen varit fin. Full fart på jobbet, fortfarande många som är sjuka så vi jobbar på som aldrig förr. Även idag har det varit en del strukturerande inför de kommande dagarna, men detta kommer bli bra är jag säker på =) Fint väder har det varit också idag.. Vi var ute en lång stund på gården efter lunch. Efter det var jag även ute på en promenad med en kollega, var superhärligt! Hoppas nu det fina vädret fortsätter och att det börjar bli lite varmare, det behöver och förtjänar vi alla tycker jag =) Nä nu orkar jag inte skriva mer, hörs kanske senare!


...Let me go home


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0