I wanna sleep

Godmorgon!

Hoppas alla har sovit gott och vaknar pigga och glada idag =) Här hemma är det dock ingen bra morgon... Jag är fortfarande lika kass, vaknade innan åtta pga. att halsen värker enormt mycket. Nu efter lite vatten känns den lite bättre, men fortfarande enormt svullen och öm. Att dessutom hela kroppen värker och jag bara vill sova gör inte saken bättre, särskilt när man inte kan sova eftersom det gör ont varje gång jag sväljer. Vilken klagoblogg detta blev, usch! Insåg även att det redan är måndag imorgon, helgen går så fort så det är redan dax för jobb igen. Undra bara hur det ska gå, får kanske sjuka mig imorgon också och göra som mamma ville redan i fredags - gå till doktorn! Vi får se hur dagen utvecklar sig, har jag tur blir läget plötsligt bättre =) Man ska iaf aldrig ge upp hoppet!

Nu ska jag försöka somna om en liten stund. Ska bara gå upp och hämta lite vatten, kanske en bit choklad också för jag behöver nog lite energi! Let´s see what I can find in the kitchen! Have a lovely day!

En blomma får pigga upp dagens blogg

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0