Ibland funkar det inte som man tänkt sig

Godmorgon!

Min blogg fungerade inte på hela eftermiddagen och kvällen igår, riktigt irriterande att inte kunna komma in och skriva. Särskilt irriterande eftersom jag hade något viktigt att skriva =) Gårdagen var iaf riktigt bra. Jobb på förmiddagen, vilket flöt på utan problem. Slutade jobba redan 13, underbart att sluta tidigt =) Efter jobbet var jag hemma om en kort stund, fixade födelsedagspresent till älskade mamma =) Sedan for vi bort till mamma som fyllde år igår. Älskade mamma fyllde år så vi var över på lite tårta och fika =) Gott och trevligt! Tyvärr hade jag glömt beställa presenten så hon fick bara en bukett tulpaner... Förhoppningsvis ska vi äta middag tillsammans till helgen så jag hoppas på att presenten har kommit innan dess. Tror mamma kommer bli glad för den, ska bli skoj se om hon gillar den =) Så jag hoppas att det blir god mat med gott sällskap, vi får väl se hur det blir =)


Nu ska jag snart åka till jobbet!
Ha en underbar dag!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0