It Can Only Get Better



Även idag har vi haft en riktigt soft dag. Eftersom jag fortfarande inte är riktigt kry så är det sådana dagar som behövs, lugn och ro för att kunna vila upp sig. Vi har kollat film, myst, spelat på datorn och kollat skidor, tennis och Gilmore. Varit en riktigt skön dag, och jag börjar känna mig bättre i kroppen vilket är skönt. Imorgon är det måndag och dax för jobb igen, så det gäller att piggna till nu. Nu i eftermiddag har vi fikat med chokladmuffins och dammsugare samtiigt som vi tittade på "Benjamin Button´s otroliga liv". Filmen var bra, faktisk riktigt bra, men dock lite väl lång och lite seg vid några tillfällen. Trots allt så rekomenderar jag den asolut, den är sevärd och tänker mycket tankar och funderingar. Jag och älsklingen har diskuterat mycket angående livet och döden här hemma under filmens gång =P

Förutom en massa vilande så har jag också spanat runt massor på internet. Finns massor av roliga saker att titta på; läsa bloggar, kolla upp vad som händer i kändisvärlden, spana på Tradera-auktioner samt se allt fint som finns i en massa internetshoppar. Jag har alltid varit lite tveksam till internetshopping, men har på sistonde fått upp ögonen för det. Ganska skönt att kunna titta på sakerna hemma i lugn och ro, fundera på vad man vill ha och sedan beställa hem det. Sakerna kommer hem och man kan då i lugn och ro fundera på om det var det man hade tänkt sig. Dessutom så är internetshopping det enda som fungerar för mig för tillfället eftersom jag är sjuk. Jag kan ju knappast ut och gå i affärer och då är det helt perfekt att kunna spana in lite vårnyheter på internet! Ska visa senlite fina saker jag har hittat... Nu ska jag se ett avsnitt Gilmore samt hålla koll på auktionerna på Tradera!

Have a great evening!
XOXO




Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0