It´s Been A Hard Day

Arbetsdagen idag har varit riktigt tuff. För det första var två (av totalt 7) pedagoger borta, pga sjukdom. Att vi saknade personal ledde till att vi fick ha öppet mellan avdelningarna hela dagen, vilket gör det stökigare och mer högljutt eftersom det blir fler barn på ett ställe och de har mer yta att röra sig på vilket leder till vildare lekar. Dessutom var det flera barn som var/blev sjuka, bland annat ett barn som kräkte över frukostbordet och ett barn som var superhängigt hela dagen. Det är hårt att arbeta på en förskola i sjukdomstider, det är bara till att bita ihop och vara glad.

Nu har jag dock fått komma hem, känns skönt att få sjunka ner i soffan och ta det lugnt lite. En lugn kväll i soffan med lite TV och mat blir helt erfekt efter denna dagen känner jag... Nu blir det ett avsnitt Grey´s Anatomy tror jag! Trevlig kväll!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0