Jag fastnade på vägen..

Haha, det blev ingen tupplur för mig för jag fastnade på datorn istället. När jag skulle föra över fotona från den gamla datorn till denna ny så lade sig alla i en stor mapp, huller om buller. Jag har tidigare ordnat lite i den mappen och då börjat sortera in fotona i mappar, men blev aldrig färdig med det. Idag tröttnade jag dock på röran som där var bland bilderna, ville man hitta ett foto så tog det hur lång tid som helst eftersom man skulle kolla igenom tusentals bilder för att hitta rätt. Därför har jag nu roat mig med att fixa klart detta, känner mig väldigt stolt nu =)

Passade även på att strukturera upp USA-bilderna en del. Har ju som plan att göra ett inlägg (eller det får nog bli flera mindre inlägg) om den underbara USA-resan vi var på i somras, men tiden verkar aldrig räcka till. Nu är iaf bilderna strukturerade i mindre mappar, dag för dag och upplevelse för upplevelse så nu borde det bli lättare att ta tag i det =) Ska försöka starta på inlägget senare idag, vi får se vad jag orkar =) Nu ska jag iaf gå in och kramas med älsklingen, han sover fortfarande gott i sängen så vi får se hur uppskattat det blir om jag väcker honom =)


Jag och älsklingen i vimlet på Nw Yorks gator

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0