Mood changes

Ibland skiftar humöret snabbt som tur är. Precis efter mitt förra inlägg så kom Daniel in i vardagsrummet med en god drink till mig. Världens sötaste man är han så jag gick ut i köket till honom och passade på att kramas och pussas en massa. Efter en massa mys med älsklingen så lyckades jag trots allt glömma alla dumma tankar och ett leende började spridas i mitt ansikte. Nu sitter jag här och känner mig lite halvt hög, men då inte på något annat än kärlek. Jag älskar min man, känner mig som världens lyckligaste som får vara med honom varje dag... Min söta Daniel! Även om tankarna finns kvar så känns de inte lika jobbiga längre, man måste försöka vara positiv och inte tänka så mycket så känns saker lättare. Tillsammans med D blir allt lättare, för oavsett vad som sker ute i världen så har vi alltid varandra och står starka tillsammans enade som ett team.

I love U! Tack för att du alltid finns för mig =)


The best day ever

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0