Så underbart att jag ryser i kroppen

Åhh, I´m falling in love! Underbar version av låten, det är så att jag får rysningar i kroppen när jag lyssnar på den. Även om jag tycker att orginalet är superbra så var denna tusen gånger finare, underbart med denna akustiska version! Hade han sjungit denna versionen i mello så hade jag varoit såld, då hade det inte varot någon tvekan om vem som skulle vinna - Me likey!

Exklusivt på MSN:se -Måns Zelmerlöw lirar "Hope and Glory"
Exklusivt på MSN:se -Måns Zelmerlöw lirar "Hope and Glory"

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0