Sjukling

Idag är jag sjukling. Har precis kommit hem från jobbet och krupit ner i soffan. Fick erkänna mig besegrad på jobbet och ge upp kampen mot förkylningen, känns tungt men nödvändigt. Huvudet bultar, halsen svider, jag är yr och disträ och kroppen känns mörbultad. Antar att det är någon slags influensa i min kropp, känns så. Fast förstås...kanske ska fråga Daniel så han inte har hoppat på mig inatt, känns som om någon har gjort det för hela kroppen värker. Fast varför skulle underbara älsklingen göra något sådant =P

Iaf så blir det en lugn eftermiddag för mig. Älsklingen var söt och bäddade ner mig precis innan han gick.Täcke, kudde och dator i soffan samt en Gilmore Girls-skiva i DVD-spelaren - så lämnade han mig och for till jobbet. Ska nog fixa lite vatten också, man ska ju dricka mycket när man är dålig. Hoppas alla andra har en skön dag!


Take care!
Kramar


Spår från tidigare besökare..
Anonym

Puss på dej älskling

2009-03-10 @ 10:20:10

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0