Skönt med soft lördagsmorgon

Underbart att vakna upp och veta att det är lördag morgon och att hela helgen ligger framför en. Jag ligger fortfarande kvar i sängen, skönt ta det lugnt. Ska dock snart gå upp och göra lite frukost, är riktigt hungrig. Bara en liten stund till framför datorn, måste ju hinna kolla in alla favoritbloggarna.

Gårdagskvällen var riktigt bra. Helena och Andreas, Mattias Maria och Noah kom för lite tacos. Vi hade jättetrevligt; maten var god och det är trevligt att snacka en massa skit och spela en massa spel. Vi startade kvällen med tacos och en massa prat, trevligt prata lite och uppdatera sig i varandras liv. Efter det flyttade vi oss över till soffan och startade lite spel. Först ut var Mario Cart på Wii, roligt att köra några race. Sedan gick vi över på Guitar Hero innan vi tillslut landade i Singstar. I mitten någonstans tog vi en paus med efterrätt. Kaffe och chokladpudding blev det till efterätt, gott =) Efter en massa sjungande så hade klockan redan hunnit bli ett och det var dax för gästerna att bege sig hemåt. Även jag och älsklingen var trötta så det blev sängen direkt för en skön natts sömn!

Var jätteskoj att träffa folket och mysigt att få gosa lite med Noah. Han är så söt och växer så snabbt så det gäller att ta chansen att gosa med honom när man kan =) Han var så nöjd och glad hela kvällen så när han hade fått kvällsmat somnade han gott i resesängen där han sedan sov gott.

Idag har vi inte mycket planer. Först funderade vi på Helsingör en runda, gå och titta lite och köpa lite öl med hem. Dock har ingen av oss speciellt mycket lust idag, känns mer kockande att vara hemma och mysa en massa. Vädret är inte heller allt för skoj så jag tror vi hoppar det. Istället blir det nog lite hemmamys, en bra film och lite fika kanske i eftermiddag? Jag tänkte iaf försöka att fortsäta på mina inlägg om USA, svårt hinna med det under veckorna eftersom det tar lång tid att ladda upp bilderna men idag har jag gott om tid så något inlägg ska nog hinnas med!

Ha en underbar dag!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0