Sunday Morning Call

♥ Godmorgon! ♥

Redan vid denna tidiga timme så sitter jag uppe med datorn i högsta hugg. Har varit uppe i drygt en och en halv timme eftersom jag vaknade tidigt med paniken rusande i kroppen. Stressen över att examensarbetet inte är färdigt ännu var så enorm då jag vaknade till imorse så att jag inte kunde somna om igen. Dessutom hade jag enormt ont i magen, så efter en stunds försökande så gick jag upp i soffan istället. Magen känns bättre nu iaf, vet inte om det var något med maten igår kanske?! Har nu suttit uppkrupen i soffan och pillat med arbetet, det viktigaste är ju att resultatet blir omstrukturerat så det har jag försökt fixa nu. Har fixat lite med det så att nu är det strukturerat likadant som jag hade det från början, uppdelat på tillfälle ett och två. Får skicka in det och se vad examinatorn säger om det.

Till sällskap här uppe i vardagsrummet har jag haft busungarna. Luc var uppe en runda och låg i soffan bredvid mig, innan han begav sig in o sängen igen. Antar han ligger på min plats i sängen nu, han brukar gilla att ligga på våra platser med huvudet på kudden. Sizou är fortfarande uppe hos mig, dock håller hon på att busa i lådan som vi fick matbordet i. Tror hon har lyckats ta sig in i lådan, hör hur det prasslar där borta så ska nog gå och släppa ut henne nu. Tösen älskar lådor, så fort hon hittar en tom låda så ska hon krypa i den, så det förvånar mig inte att hon skulle i även denna. Dock blir det problem de gånger hon inte själv kan ta sig upp igen. Även papperspåsar är populära att krypa ner i, så fort man tömt en papperspåse så hoppar hon i den och lägger sig skönt tillrätta. ♥ Knasiga, älskade, underbara lilla Sizou =)

Nu ska jag krypa ner i sängen med ett avsnitt Gilmore! Hoppas jag kan sova lite till! Jag hoppas ni haft en god natts sömn och att ni får en toppenstart på denna söndag! Kram


Oasis - Sunday Morning Call
♥ Speciellt till min älskling som gillar Oasis

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0