Time moves to fast, that´s a fact

Halloj!

Redan är det onsdag kväll och tiden har bara försvunnit liksom alltid. Känns som att man inte hinner något nuförtiden, dagen hinner knappt starta innan den är slut och veckan hinner knappt starta innan det är helg igen och sedan ny arbetsvecka. Time moves too fast, thats a fact..

Veckan hittills har varit bra iaf. Inte hunnit med så mycket men det är ju fortfarande några dagar kvar av veckan =P Idag var det lång arbetsdag, först jobb mellan 8.30-16.45 och sedan personalmöte till 19.45. Egentligen skulle jag stängt idag men eftersom vi börjar mötet tidigare så blev det bara arbete till lite innan fem.. Kom hem för knappt en timme sedan, ätit en macka och kollat lite TV. Har ingen energi i kroppen, funderar på att krypa ner i sängen för en skön och behövlig natts sömn.

Hörs mer en annan dag! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0