Upp ska vi alla

Godmorgon!

Starx dax för mig att ge mig av till jobbet. Har öppning idag, vilket känns tungt när klockan ringer halv fem men det känns minst lika bra när klockan slår ett och man får gå hem =) Upp ska man oavsett vilket, känns som att det kvittar om jag ska upp halv fem eller halv sju. Jag går gärna upp tidigt för att ha fördelen av att gå hem tidigt, det är underbart =)

Nu ska jag ut och skrapa rutorna på bilen! Hatar denna kylan, vill ha värme nu så man kan slippa skrapa bilen, slippa tjocka kläder och skor, slippa att frysa om händerna, slippa allt och bara få njuta av sol och värme och sköna dagar... Time To Leave! Hoppas alla får en underbar dag! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0