Vaken!

Godmorgon!

Haha, jag hade glömt att man skulle ställa fram klockan idag... Så nu när jag vaknade och tittade på mobilen, 07.21 visade den, så blev jag lagom sur och funderade på varför jag inte kunde sova lite längre. Kom sedan på att klockan trots allt är över åtta så det var ju inte lika tidigt att vakna. Daniel sover dock gott fortfarande, så jag tror att jag ska ligga kvar en stund i sängen och kolla datorn =)


En påminnelse; glöm inte ställa fram klockan =)
Ha en toppenfömiddag så hörs vi senare!
Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0