Välbehövlig nattsömn

Igårkväll var jag riktigt trött. Slutade jobba sex och hade världens huvudvärk samt sveda i halsen. Inom Maxi för att handla hem lite bröd och pålägg, eftersom det var slut hemma. Var hemma vid 18.45 ungefär och då blev det en promenad med älskade, söta Lucas. Efter promenaden så blev det soffan och TV-tittande, lagom lugnt efter en hård arbetsdag. Dock blev det inte så mycket TV, somnade redan åtta.. Måste ha varit riktigt trött och behövt sömnen eftersom jag somnade så tidigt och sedan har sovit gott hela natten. Enda gången jag var vaken var när Daniel kom hem, tror dock inte att det var han som väckte mig utan att det var för att jag var kissignödig. Iaf hann jag pussas och kramas lite med honom innan jag däckade i sängen igen =)

Idag blir det jobb mellan 6.30-15. Sedan får vi se om det händer något skoj på eftermiddagen, inget planerat ännu iaf. Hoppas DU får en skön torsdag, snart fredag och dax för helg =)

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0