Vasaloppet

Jag och älsklingen följer för tillfället årets Vasalopp. Daniel var uppe ganska tidigt och började titta, men jag lyckades sova till strax efter tio så jag har bara sett slutet. Skönt att kunna sova ut, behövdes verkligen. Jag tittar dock bara med ett halvt öga på Vasaloppet, inte så intressant. Jag tycker att det tar lite för mycket tid, blir lite segdraget men det är iaf spännande i slutet =)

Idag blir det nog annars en lugn söndag. Lite fika, massa mys, lite surfande på internet, kanske lite dataspel eller TV-tittande. Vi får helt enkelt se vad dagen för med sig =)

Hoppas ni har sovit gott! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0