Where To Start?

I somras var vi på en helt underbar resa till USA. Under 17 dagar utforskade vi både Florida och New York, och vi hade en helt underbar tid. Har länge tänkt att jag skulle lägga upp en reseberättelse här, men det har aldrig riktigt blivit av. På 17 dagar hann det hända enormt mycket roligt och minnesvärt och vi har massor av bilder, så att återge det i ett inlägg i bloggen känns inte lätt. Både Orlando med underbara Disney World och Miami Beach med ett besök på en alligatorfarm var underbara händelser i Florida och efter Florida styrde vi planet mot New York där vi hade en helt underbar vecka med massor av sevärdheter, shopping och sist, men inte minst, vårt underbara bröllop. För att kunna återge och få dela med mig så mycket som möjligt av alla underbara minnen, så har jag valt att skriva flera inlägg fulla med bilder från vår resa. Detta känns också som ett roligt sätt att spara bilder och minnen inför framtiden, för som sagt så bleknar minnen medan tiden går och det känns därför roligt att även för egen del dokumentera ner allt underbart vi var med om =)

Ska starta aldeles strax med det första inlägget och jag startar då där resan tog sig start - avfärd från trygga Helsingborg till Köpenhamn varifrån vårt flyg skulle gå =) Jag hoppas ni kommer vilja följa vår underbara resa...

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0