Who´s The Champ?

Halloj!

Äntligen är det fedag och dax för helg. Ska blir riktigt skönt att vara lite ledig, särskilt skönt att få vara lite med älsklingen. Vi har inte setts på hela veckan eftersom vi har jobbat om varandra. Ikväll blir det gäster; Helena, Andreas, Maria, Mattias och Noah kommer på lite mat, go dricka och massa spelande. Ska blir trevligt =)

Fast just nu har vi lite mys. En öl till Daniel, en cider till mig och Mästarnas mästare från i tisdags på TV:n. Ska bli skoj att se vem som vinner, jag hoppas verkligen på Elof (Per Elofson) =)

Hoppas alla har en underbar fredag! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0