Ännu en natt på soffan

Örk, jag är vaken för en av mina nattliga hostattacker. Hostar så att det känns som att jag ska hosta sönder hela kroppen. Inatt fick jag iaf sova lite längre än natten innan. Igår var klockan inte mer än två då jag landade på soffan. Idag hann klockan bli fyra innan hostan var så jävlig att jag inte kunde sova samt att jag märkte att inte Daniel heller kunde sova. Har iaf hällt i mig lite hostmedicin nu, samt så försöker jag sitta upp i soffan eftersom jag har fått för mig att det är bättre och minska hostigheten. Allt är värt att prova en gång... Usch kroppen värker och jag vill bara sova, ska nog försöka somna om en stund nu...


Hoppas alla sover gott!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0